پروپوزال آماده علوم تربیتی : نمونه آماده درس روش تحقیق ارشد و دکتری

 

دانلود پروپوزال آماده برای درس روش تحقیق علوم تربیتی

دپارتمانهای پروپوزال آماده رشته علوم تربیتی در موسسه افرا متشکل از رتبه های برتر کنکور سراسری و همچنین دانشجویان استعداد درخشان این رشته است. این دپارتمان در حوزه مقالات ISI ، پروپوزال، پایان نامه و مقالات علمی پژوهشی داخلی اماده ارائه خدمات به دانش جویان و اعضای هیئت علمی می باشد. کلیه رشته های تحت پوشش این دپارتمان شامل سه رشته اصلی و گرایش های مربوطه می باشد.

پروپوزال آماده برای درس روش تحقیق علوم تربیتی

نمونه پروپوزال آماده رشته علوم تربیتی  در حال حاضر دارای سه گروه :

  • گروه‌ علوم‌ تربیتی‌ 1 شامل رشته‌های:  برنامه‌ریزی‌ آموزشی‌ ، برنامه‌ریزی درسی ، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش (تعلیم‌ و تربیت اسلامی) ،

  • گروه علوم‌ تربیتی 2 شامل رشته‌های: روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی تربیتی، مشاوره و راهنمایی ، مشاوره (مدرسه‌ای،شغلی،خانواده‌ای)

  • گروه علوم تربیتی 3 شامل رشته‌های: آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش پیش دبستانی، آموزش و پرورش دبستانی

آموزش بزرگسالان ،  تحقیقات آموزشی،  تکنولوژی آموزشی‌ ، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی

پروپزال آماده دکتری علوم تربیتی تحلیل برنامه مراکز پیش دبستانی و مطابقت آن با راهنمای برنامه مصوب شورای عالی

در این بخش از دانلود پروپوزال علوم تربیتی پروپوزالی با عنوان تحلیل برنامه مراکز پیش دبستانی و مطابقت آن با راهنمای برنامه مصوب شورای عالی خدمت شما معرفی خواهد شد

اگر چه ماهیت پیش دبستانی درنظام آموزش وپرورش ایران به صورت اختیاری است(سند برنامه ملی آموزش برای همه، 1383ص ,4347) لیکن برنامه و فعالیتهای این مراکز ، در جلسه 770 مورخ 25/4/87 شوراي عالی طرح و راهنماي برنامه آن، به تصويب رسيده است. (راهنماي برنامه درسي دوره پيش دبستاني مصوب شورای عالی ،1388 ،ص14) لزوم توجه به ماده 5 و6 اساسنامه پیش دبستانی مصوب جلسه 699 شورای عالی ، سبب شده اقدامات موثری درجهت اصلاح برنامه های موجود مراکز پیش دبستانی،صورت پذیرد ،به منظور بازنگری درمحتواوروشهای آموزشی وایجادزمینه های یکپارچگی مدیریت وبرنامه ریزی درسی مراکزپیش دبستانی بامحوریت آموزش و پرورش( سندبرنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدائی ،1391،ص18)،لازم است آموزش وپرورش در راستای ضرورت تعیین استانداردهای فضا، تجهیزات و مواد آموزشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای آموزشی وپرورشی این دوره نسبت به ارزیابی برنامه و فعالیتهای پیش دبستانی اقدام نماید.بنابراین مسأله اصلی پژوهشگر “مقایسه برنامه مراکزپیش دبستانی باراهنمای برنامه مصوب شورای عالی “است . هدف ازاین پژوهش “تعیین میزان انطباق برنامه درسی و فعالیتهای آموزشی مراکز پیش دبستانی شهر تهران درسال تحصیلی90-91 باراهنمای برنامه مصوب این دوره “می باشد.

پروپوزال آماده برای درس روش تحقیق علوم تربیتی

  • نوع فایل: word
  • حجم فایل : 57 کیلوبایت
  • نوع محصول :پروپوزال آماده دکتری علوم تربیتی
  • تعداد صفحات : 18 صفحه
  • کد محصول : P-E-02
  • قیمت : فقط 15000 تومان
<< مطلب بعدی مطلب قبلی >>

بررسی رابطه میان استفاده از راهبردهای یادگیری و خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر

در این بخش از دانلود پروپوزال آماده کارشناسی ارشد علوم تربیتی پروپوزالی با عنوان بررسی رابطه میان استفاده از راهبردهای یادگیری و خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره دبیرستان منطقه 4 شهر تهران در سال تحصیلی 91 – 1390 خدمت شما معرفی خواهد شد

هدف از آموزش، کمک به ارتقاء سطح یادگیری در دانش آموزان است و در واقع آموزش ، کوششی است عمدی در ایجاد ساختهای مناسب شناختی برای معنی دار کردن مطالب وکمک به یادگیری بهتر آنها (سیف1380). تأثیر یادگیری بر پیشرفت آدمی بر کسی پوشیده نیست اما یادگیری موضوع مشخص واحدی نیست بلکه تقریبا همه فعالیتهایی که ما در طول زندگی انجام می دهیم از تجارب یادگیری مان سرچشمه می گیرد. در واقع یادگیری دانش آموزان به دلیل تفاوتهای فردی آنها متغیر است زیرا آنها در فعالیتهای یادگیری خود متفاوت عمل می کنند لذا بسیاری از دانش آموزان در وضعیتی به تحصیل ادامه می دهند که روشهای صحیح مطالعه و راهبردهای یادگیری آگاهی ندارند. مهارتهای یادگیری ومطالعه ( راهبردهای یادگیری ) در یادگیری و پیشرفت تحصیلی بسیار حیاتی هستند. همچنین معلوم شده است که این مهارتها قابل آموزش و یادگیری اند. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که معلمان می توانند به دانش آموزان ، به ویژه دانش آموزان ضعیف ، مهارتهای یادگیری و مطالعه را آموزش دهند و مطمئن باشند که ثمره این آموزش بسیار نوید بخش خواهد بود( سیف 1380 ).

یکی از مهمترین اهداف نظام تعلیم وتربیت ، پرورش قوه تفکر در فراگیران است و رشد قوه تفکر در گرو این است که دانش آموزان مطالبی را که مطالعه می کنند بفهمنداین مطالب ماده های تفکر هستند. در روانشناسی بر آنگونه یادگیری که با درک وفهم توأم باشد یادگیری معنادار گفته می شود.

  • نوع فایل: word
  • حجم فایل : 80 کیلوبایت
  • نوع محصول :پروپوزال
  • تعداد صفحات : 12 صفحه
  • کد محصول : P-E01
  • قیمت : فقط 15000 تومان

مشاوره و تدوین مقالات ISI در گرایش های علوم تربیتی

دپارتمان علوم تربیتی موسسه افرا اماده ارائه خدمات مربوط به مقالات ISI از مرحله ارائه موضوع به صورت مجانی به دانشجویان، آموزش مقاله نویسی ISI، تدوین و نگارش مقالات، ترجمه تخصصی مقالات به صورت روان و با ساختارهای مجلات مختلف و همچنین با پذیرش تضمینی آنها در مجلات مورد تایید وزارت علوم می باشد(برای اطلع از مجلات تقلبی به بخش مقالات ISI سایت افرا مراجعه شود). ارائه مشاوره های مربوط به نوع مجلات و رفع اشکالات متقاضیان مجانی است.

مشاوره و تدوین پروپوزال و پایان نامه  در گرایش های مختلف علوم تربیتی

از جمله خدمات موسسه افرا در حیطه پروپروزال شامل مواردی مانند: ارائه موضوعات جدید به همراه مقالات Base به دانش جویان به صورت مجانی،  حمایت از دانش جویان و رفع اشکالات آنها تا تصویب موضوع به صورت مجانی،مشاوره و یا تدوین پروپوزال(بیان مسئله، ضرورت موضوع، اهداف، سوالات، فرضیه های پژوهش، پیشینه تجربی، تدوین ابزارهای پژوهش و تعیین روایی و پایایی آنها، تعیین جنبه نوآوری و روشهای تحلیل داده ها)  تدوین فصل دوم پژوهش(بررسی جامع ادبیات نظری و پژوهشی و تدوین مدل مفهومی) تدوین فصل سوم( شناسایی نوع تحقیق، جامعه، نمونه و روش نمونه گیری، روش تحلیل داده ها و تدوین یا استخراج پرسشنامه های ) تدوین فصل چهارم(تحلیل داده های کمی با استفاده از نرم افزارهای SPSS، SAS، AMOS و LISREL ) و تدوین فصل پنجم( تبیین یافته ها، ارائه پیشنهادات کاربردی و پژوهشی و محدودیت های تحقیق) می باشد.

پژوهشگاه اطلاعات ایران

کلیه پروژه ها و پایان نامه ها و تحلیل های انجام شده در موسسه افرا دارای تعهد آموزش (حداقل 3 جلسه) می باشند. همچنین تضمین می شود کارهای انجام گرفته، کارهای جدیدی باشند و دانشجویانی که مایل به انتشار کار خود در قالب مقالات کنفرانس (داخلی و خارجی) و مجلات علمی و پژوهشی (داخلی و خارجی) و مجلات ISI می باشند، می توانند از خدمات چاپ مقالات موسسه افرا بهره مند گردند.

29 May 2019